پيام تسليت دكتر احمدي نژاد به مناسبت شهادت ماموستا شيخ الاسلام و ماموستا ملا برهان عالي:رييس جمهور دو روز عزاي عمومي اعلام كرد



رييس جمهور در پيامي شهادت «ماموستا حاج شيخ محمد شيخ الاسلام» نماينده مردم كردستان در مجلس خبرگان رهبري و «ماموستا ملا برهان عالي» را به پيشگاه مقام معظم رهبري ،ملت شريف ايران به ويژه مردم مؤمن كردستان تسليت گفت و به همين مناسبت دو روز عزاي عمومي اعلام كرد.
دكتر محمود احمدي نژاد در اين پيام همچنين معاون اول رييس جمهور را مأمور كرد تا در رأس هيأتي با حضور در جمع مردم كردستان مراتب همدردي خود و اعضاي دولت را ابلاغ نمايد.
متن پيام رييس جمهور به اين شرح است:
بسم الله الرحمن الرحيم

ولا تحسبن الذين قتلوا في سبيل الله أمواتاَ بل أحياء عند ربهم يرزقون

دست جنايتكار دشمنان اسلام و زخم خوردگان از وحدت پر بركت ايران اسلامي بار ديگر از آستين منافقين كوردل بيرون آمد و جنايات ديگري در سرزمين لاله هاي خونين ايران، كردستان عزيز رقم زد.
بدينوسيله شهادت نماينده محترم مردم كردستان در مجلس خبرگان رهبري«ماموستا حاج شيخ محمد شيخ الاسلام» كه عمر با بركتش را در راه ترويج احكام دين مبين اسلام و در مسير تعليم اخلاق كريمه و احكام نوراني و اعتلاي كلمه الله و استقرار نظام اسلامي سپري نمود و دشمن خون ريز و جنايت پيشه را از دستيابي به اهداف شوم خود ناكام گذاشت و نيز شهادت شهيد عزيز «ماموستا ملا برهان عالي» را كه مردم شريف،مومن و خداجوي سنندج سالها از بركت انفاس طيبه او با آيين و احكام دين مبين اسلام مأنوس مي شدند ،به پيشگاه مقام معظم رهبري ،ملت شريف ايران به ويژه مردم مؤمن ،مسلمان و سرافراز استان كردستان تسليت عرض مي نمايم.
به يقين اين تحركات مذبوحانه نه تنها در عزم و اراده راسخ ملت متحد ايران براي پيشرفت و عدالت و نيل به احكام عاليه اسلام خللي وارد نخواهد كرد بلكه باروري و تنومندي درخت انقلاب اسلامي را شتاب خواهد بخشيد.
دشمنان انقلاب بدانند و مردم شريف و غيور كردستان مطمئن باشند كه دستان پر توان فرزندان اين سرزمين در اسرع وقت عوامل اين جنايات فجيع را شناسايي و معرفي خواهند نمود.
دولت جمهوري اسلامي ايران ضمن تسليت و تبريك شهادت اين دو شهيد والا مقام به منظور ابراز همدردي با مردم شريف كردستان روزهاي جمعه و شنبه را عزاي عمومي اعلام مي كند و معاون اول رييس جمهور در رأس هيأتي مأموريت مي يابند تا با حضور در جمع مردم كردستان مراتب هم دردي اينجانب و اعضاي دولت را ابلاغ نمايد.
از درگاه خداوند علو درجات و مقام قرب الهي را براي آن دو شهيد عزيز خواستارم.
محمود احمدي نژاد
  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا